duminică, 3 aprilie 2011

Catalog (Brosura) Avon Campania 12 (C12) august-septembrie 2011

Publicitate
Brosura Avon Campania 12 august-septembrie 2011 completa in format electronic.
Comenzile din catalogul Campaniei C12 vor avea loc in perioada 18.08.2011-07.09.2011.
Pentru a vizualiza catalogul in fullscreen (mare) dati click pe imagine iar pentru inca o marire, mai dati un click pe imagine.
Ce parere aveti despre produsele si preturile acestora?
Catalog Avon august-septembrie 2011:
Publicitate

22 comentarii:

simona spunea...

vreau catalogu

simona spunea...

vreau si eu catalogu avon campania 12 si 13 va rog care il aveti :d:D:D

Anonim spunea...

si eu vreau catalogul 13 :)

Anonim spunea...

ma scuzati simona se scrie "Catalogul" nu "Catalogu" :)):)):))

Marina spunea...

Anonime, daca e sa ne jucam de-a stiinta, te avertizez si eu pe tine ca in limba romana se mai folosesc si semne de punctuatie.Deci corect scris ar fi : "ma scuzati, simona, se scrie..."
:)

anonym spunea...

Decat sa va certati, mai bine spuneti ce parere aveti despre catalog, produse, preturi etc.

peslari andra spunea...

am eu catalogul din campania 12..daca il mai vrea cineva.cine doreste sa faca comenzi la avon.si sunt persoane foarte serioase dati add la andra.peslari multumesc.ceao!

Anonim spunea...

ce e atata cearta pe voi

Anonim spunea...

produsele sunt bune...preturile acceptabile

Anonim spunea...

as dori sa ma fac reprezentant cine poate sa ma ajute?

anonym spunea...

Daca vrei sa devii reprezentat lasa-mi o adresa de Yahoo ca sa discutam sau da tu Add la adresa de la profil (dai click pe numele meu).

Anonim spunea...

preturile sunt convenabile iar produsele ft bune ....recomand tuturor gama AVON

Anonim spunea...

;kl;,

Anonim spunea...

produsele sunt bune...vi le recomand:X ca sa fii reprezentant e o treaba serioasa si eu sunt reprezentant si nu e usor deloc.....nu e de jucat cu baniii.daca nu esti serioasa in treaba pe care o faci o sa pierzii...eu am fost serioasa si inca sunt am castigat campanii si premii...e frumos dar nup e de jucat cu asa ceva...

Anonim spunea...

asa ca daca stiitii ca nup facetzi fatza eu zic sa nu va bagatzi.....

Anonim spunea...

La AVON treaba este serioasa cu oameni foarte seriosi,cu preturi bune si produse super.

Anonim spunea...

NU POT PLATI FACTURA LA TIMP CE POT FACE EU?

Anonim spunea...

EU SANT SERIOASA CLIENTI NU SUNT SERIOSI ASA CA MA RETRAG.

Anonim spunea...

buna...si eu sunt reprezentanta... daca e cv puteti sa ma gasiti pe id-ul andreea_andeutza97

Anonim spunea...

as dori sa ma fac reprezentata cine ma poate ajuta

anonym spunea...

Lasa-mi un mail sau un id de messenger si vorbim.

Anonim spunea...

produsele sunt bune. imi plac

Trimiteți un comentariu