luni, 9 mai 2011

Catalog (Brosura) Avon Campania 15 (C15) octombrie-noiembrie 2011

Publicitate
Brosura Avon Campania 15 octombrie-noiembrie 2011 completa in format electronic.
Comenzile din catalogul Campaniei C15 vor avea loc in perioada 20.10.2011-09.11.2011.
Pentru a vizualiza catalogul in fullscreen (mare) dati click pe imagine iar pentru inca o marire, mai dati un click pe imagine.
Ce parere aveti despre produsele si preturile acestora?
Catalog Avon octombrie-noiembrie 2011:

Publicitate

26 comentarii:

Anonim spunea...

vreau si eu sa vad catalogu va rog frumos !!! app iubesk site-ul asta :*:*:*multi pwpici:X:X si ostati catalogu campania 15 plz :*:*

Anonim spunea...

scuze postati'

Anonim spunea...

unde e campania 15 2011 vreau sa o vad

Anonim spunea...

hei unde e catalogu nr 15 ....ma enervati la culme

anonym spunea...

Catalogul campaniei 15 va aparea peste doua-trei saptamani.

Anonim spunea...

unde e catalogu campaniei 15 vreau sa o vad ..

Anonim spunea...

de unde pot sa downluadez campania 15 avon 2011

Anonim spunea...

unde e campania 13 si 14 ? :(

anonym spunea...

Campania 13 aici: http://www.eu-style.50bani.net/2011/04/catalog-brosura-avon-campania-13-c13.html
Campania 14 aici: http://www.eu-style.50bani.net/2011/04/catalog-brosura-avon-campania-14-c14.html

Anonim spunea...

VREAU SI EU SA VAD...VA ROG FRUMOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

parfumul surrender nu mai apare in catalog?

Anonim spunea...

salut!as dori sa apara din nou in catalogul avon spraiurile de corp cellebre si tressel ....plz

Anonim spunea...

hei ..unde e campania 15 ma enervati la culme

Anonim spunea...

Baii sunteti proaste?? .. ca va enervaztii si nu stiu ...uitati-va si voi cat dureaza campanile .. PERIOADA Si atunci cand o sa se termine c12 atunci o sa apara 15 LOGIC daca tot urmaritii siteu' ar trebuii sa stiti ..Pff!!anyways great site"" love it <3<3Keep going !!

anonym spunea...

Tnx. Eu m-am saturat sa tot explic.

Anonim spunea...

bai proasta esti tu ...ai inteles ca ma enervezi la culme ...eu consider ca , cataloagele ar trebui sa apara unul dupa altul fara a mai fi nevoie sa asteptam atata pt a le vedea ....mi se pare NORMAL nu???>:P>:P

anonym spunea...

Ar fi gresit sa apara cataloagele unul dupa altul. Preturile unor produse difera de la o campanie la alta si daca noi am vedea toate brosurile bineinteles ca vom alege produsul din campania in care este mai ieftin. Si asa cei de la Avon vor avea de pierdut. Acesta este unul din multele motive pentru care nu se lanseaza campanii peste campanii.
Plus ca nu este usor sa creezi un catalog. Orice ar promova, acesta necesita munca.
Sper ca te-am lamurit si pe tine si pe cei ce aveau neclaritati.
O zi buna.

Anonim spunea...

cand voi putea vedea catalogul de craciun

anonym spunea...

Peste o luna. Cam asa.

Anonim spunea...

bwna anonym tu de unde stii ca peste o luna ??VREAU SI EU SA-L VAD DAR MAI DEVREME ...Tu poti sa il vezi mai devreme decat noi ;;);;);;)

Anonim spunea...

as vrea sa bage din nou bratarile alea frumoase ..stil perle ..de ce scoateti lucrurile frumoase ?:(

anonym spunea...

Eu nu il vad mai devreme decat voi. Catalogul de Craciun, adica C17 va veni odata cu prima comanda din C15. Si cum scrie pe site, comenzile din C15 au loc incepand cu 20.10.2011. Oricum eu voi incerca sa pun mana pe el mai repede si il voi posta pe site.

Anonim spunea...

daca nu vreti un produs dintr-o brosura nu inseamna ca trebuie imediat sa vedeti si urmatoarea! Multe lucruri trebuie gandite cand faci un catalog! Se posteaza catalogul campaniei si urmatorul! daca nu vreti nimic asteptati!!

Anonim spunea...

fetelor am si eu o intrebare.va rog mult de tot sa ma ajutati..geanta Lena de la pag 154 are 67 cm lungime la bareta ..dar in poza o arata pana la pulpa pe dupa gat..se poate lungii bareta sa se poarte ca in poza?pt ca la 67 cat scrie ca are nu ar ajunge sa o port ca in poza..va rog mult cine stie sa ma ajute si pe mn

Anonim spunea...

inscriu reprezentanti avon din toata tara.tel:0741225186 sau mail symo_girl06@yahoo.com

Nastea spunea...

Caut reprezentanti pentru inscriere din diferite directii.Tel:+373 69-23-02-29 sau pe skype koshka1228 sau pe mail: nastea.ciorescu@.mail.ru

Trimiteți un comentariu